15 sierpnia 2012

Och, och :)

Dostałam wyróżnienie od Anuszki - dzięki, jak miło :-)



Plan jest taki, że wyznaję 7 rzeczy, których o mnie nie wiecie. Tylko tyle? :-)
Oto i one:

  1. Nie lubię włochatych owoców.
  2. W dzień, niezależnie od pogody (z wyjątkiem upałów) nosiłabym najchętniej wyłącznie emu. Za to w nocy jest mi zawsze gorąco, nawet gdy za (otwartym) oknem trzaskający mróz.
  3. Mając 3 lata, chciałam zostać stolarzem, w tym samym wieku połknęłam cyrkonię i miałam doła w przedszkolu cały dzień, bo byłam pewna, że umrę.
  4. Przez trzy czwarte życia zmagałam się z niedowagą.
  5. Uwielbiam wracać do książek.
  6. Boję się ciemności i oczu na obrazach.
  7. No i najważniejszy punkt - na końcu, na deser. Za kilka miesięcy rzucamy wszystko i wyruszamy całą rodzinką w długą, bardzo długą podróż naszego życia.

Mam tez nominować aż 10 osób - no taki łańcuszek, bo taka liczba nominacji sprawia, że tak się będziemy nominować, jak popadnie aż w końcu wszyscy zostaną nominowani - hihihi. To ja się wyłamię i nominuję mniej ;-)

http://trocheeko.blogspot.com/ za głos rozsądku
http://projektbobas.blogspot.com/ za to, że sikam ze śmiechu, czytając ją 
http://mamadoskonala.blogspot.com/ za nasze miłe rozmowy, nawet gdy zdania różne
http://carryikurkuma.wordpress.com/ za styl i fajne przemyślenia
http://zwyczajna-ambiguity.blogspot.com/ za świetnego bloga i miętkę, którą czuję :-)


19 komentarzy:

  1. a ja uwielbiam oczy na obrazach:)A mój najlepszy to "Krzyk"Muncha choć bez oczu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zaczynam odczuwac do nich awersję wraz ze zbliżającym sie mrokiem. wędrówka do toalety w czasach szczenięcych u mojej Babci pod okiem nieszkodliwej i miłej Damy z łasiczką bywała dla mnie lekko traumatyczna ;-)

      Usuń
  2. No to się wzajemnie nominowałyśmy:) ja też lubię te nasze rozmowy:) Dobrze wymienić się poglądami w miłym towarzystwie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie prywatne towarzystwo wzajmenej adoracji ;)

      Usuń
    2. Oj tam;) trochę cukru nie zaszkodzi:D

      Usuń
    3. A właśnie zaintrygowała mnie ta podróż:D

      Usuń
  3. łaaaaa, podróż, zazdroszczę i podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo ten blog będzie o tej podróży... Jak już się zacznie jeżdżenie :)
    Kwiatowy Tato ciągle mówi mi: zacznij pisać o wyjeździe. I wtedy mogę zacząć się nabijać, że napiszę "Dziś podczas obiadu rozmawialiśmy o podróży przez 10minut. Nadal niczego nie postanowiliśmy". Fascynujące, prawda?
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A dokąd ta podróż? Może dookoła świata?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Igi jest chyba na to za malutki :) więc mniej, niż dookoła, ale tez dużo - dokładniej - to gdzie koła poniosą :) w obrębie, wstępnie dwóch kontynentów. ale nie będę zdradzała za dużo :)

      Usuń
  6. mmmm, intrygująca ta część o podróży; liczę na więcej i jak przyjdzie co do czego, to oczywiście na relację! i dzięki za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za nominację, bardzo mi miło:)
    Ale ja taki typ aspołeczny jestem i nie lubię łańcuszków...
    Zawsze wszystkie się o mnie rozbijały (w szkole podstawowej zwłaszcza), więc i tym razem niech tak będzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Punkt 3 mnie strasznie rozweselił ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiatkowa dajcie adres na email;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sir, yes sir! widziałam u Ciebie prośbę, ale było późno, napiszę wkrótce :) tylko się wyśpię, bo wróciliśmy z bardzo intensywnego weekendu oraz pogmeram w komputerze, bo od rana nie mogę skrzynki pocztowej uruchomić :)

      Usuń
  10. Mam ochotę się wywnętrzyć ;)
    Mając 3 lata chciałam być śmieciarzem, też przez większość życia mam niedowagę i przerażają mnie klauni.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz się nie pojawił? To dlatego, że oczekuje na moderację. Opublikuję go najszybciej, jak tylko będę mogła!