26 sierpnia 2013

Jaja pstryknięte

Tym razem porcyjka zbiorów komórkowych - przygotujmy się zatem na próbkę marnej fotografii o wydźwięku jedynie pamiątkowym ;-)

Igi z - jakżeby inaczej - brudnym pyszczkiem. Prezentuje swoje dzieło, którego poziom chyba zaskoczył nawet jego samego.
"Mamo! Umiem narysować konia!" Umie :-) A to poza zwierzęciem to ogon, pytałam. 


Zanim zrobiłam to zdjęcie, Hanka dłubała kociątku z zapałem w nosie przez kilka minut, mam film jako dowód. Kot spał z tym samym uśmiechem na pyszczku. Ale trzeba Młodej oddać, że była natarczywa, ale jednocześnie, jak to ona, szalenie delikatna

Bardzo śpiące zwierzątko 
Face art :-)

Małe koty, gdy chcą, potrafią przerazić nawet takiego grożacego krew w żyłach intruza jak szpic miniaturowy. Wściekłe spojrzenie, straszne pomruki, zjeżony groźnie ogon i ta podniesiona łapa - czy potwór zaraz zaatakuje wroga? Baliśmy się, robiąc to zdjęcie.
Barrrdzo straszny zwierz, respekt

Ten osobnik mógłby akurat przerazić psa, bo jest duuuży. Ale jemu by się nie chciało.
Nasza ukochana Kluska, czyli rozpłaszczony, wielki AC - Attachement Cat ;-) (niedościgniony wzór)

Dla tych, co nadal nie wierzą, że tu może być ciepło :-)

Dzieło Małego Mistrza Lomografii

To zdjęcie jest odwrócone. Kociak sobie odpoczywał w rekach znajomego.

Igi w BUCIKACH, kreacja własna

11 komentarzy:

  1. dzieci nas tak pięknie uczą świata: ja bym nigdy nie pomyślała, że kredkami pastelowymi można sobie pomalować twarz i będzie je widać! :)
    i koń! Jaki piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, że miałam takie same myśli? no to już wiemy :) następnym razem, gdy zabraknie nam różu lub pomadki Pentel ma rozwiązanie ;))))

      Usuń
  2. Ej tam ciepło... prawda taka, że było na minusie, ale dla fasonu trzeba trochę ciała pokazać:P

    a tak na poważnie to było cudnie:) i ten wiaterek:))))) sie rozmarzyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a pamietasz te kilka dni, kiedy było ZA CIEPŁO? do kitu to lato, ale bywało cudnie!

      Usuń
  3. Boskie Dzieci i ... kociaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem co fajniejsze! Bo dzieciaki Wasze uwielbiam, ale kociaki takie strrrrrasznie słodkie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech, jeszcze tylko kilka dni :( bo mają nową mamę, a właściwie tatę

      Usuń
  5. jak to dobrze, że teraz można robić zdjęcia dosłownie wszędzie i w każdej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha! a ja od razu wiedziałam, że to ogon! :-)

    A Wy z takim groźnym zwierzem pod jednym dachem? Naprawdę rispekt ;-)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz się nie pojawił? To dlatego, że oczekuje na moderację. Opublikuję go najszybciej, jak tylko będę mogła!